Datum objave: 2023-05-26

Oglašavanje vašeg autoservisa u 8 koraka

Profesionalno izvedeni popravci najvažniji su element izgradnje imidža vašeg autoservisa. Zadovoljni vozači uvijek se vraćaju u radionicu za koju ih vežu lijepe uspomene. Ali kako pridobiti nove kupce, promovirati daljnje usluge ili privući vozače nakon promjene adrese servisa? Nudimo vam online rješenja za vaše probleme.




Dobrom autoservisu ne treba reklama? Nikako! Privlačenje novih kupaca nije tako lako kao što se čini. U doba inflacije, rekordnih cijena goriva i sve većih troškova života neki vozači odustaju od popravka automobila ili ih svedu na minimum. To predstavlja izazov za svaki autoservis: izdvojiti se od konkurencije i natjerati kupca da odabere njegove usluge.

Vremena kada je bio dovoljan veliki reklamni banner u blizini vaše radionice stvar su prošlosti. Kupci danas informacije o uslugama najčešće traže na internetu, a zanemarivanje ovih područja može imati ozbiljne posljedice za vaš servis!

  1. Stvorite prepoznatljiv brend

Vizualni identitet radionice djeluje trivijalno, ali priznajmo: podsvjesno o knjizi sudimo po koricama! Osim što prikladni grafički materijali olakšavaju pamćenje brenda i omogućuju mu da se izdvoji od konkurencije, također mogu podržati izgradnju profesionalnog imidža. Kupci će se vjerojatnije poistovjetiti s brendom koji se povezuje s visokom kvalitetom usluge, redom i brigom za najmanji detalj.

Ujednačene boje olakšat će pripremu privlačnih reklamnih materijala: letaka, bannera, posjetnica ili postera.

  1. Definirajte svoju ciljanu publiku

Određivanje ciljne skupine temelj je daljnjih marketinških aktivnosti! Reklama upućena mladom zaljubljeniku u tuning bit će skrojena drugačije nego npr. vlasniku obiteljskog karavana.

Razmislite jeste li specijalizirani (ili se želite specijalizirati) za bilo koju vrstu usluge ili automobila. Takozvano ciljanje vaše marketinške ponude omogućit će vam da doprete prije svega do onih ljudi koji bi mogli postati vaši potencijalni kupci. Ovo rješenje je učinkovitije i isplativije.

VAŠ AUTOSERVIS NA MOTOINTEGRATOR TRAŽILICI— ŠTO DOBIVATE?

Mnoge od sljedećih marketinških aktivnosti moguće je olakšati na jednostavan način - registracijom na Motointegrator.com platformi. Ovo je alat koji će vam pomoći promovirati svoju ponudu radionica na internetu - bez specijalističkog znanja, bez velikih troškova, bez truda!

Ne skrivajte ​​cjenik

Motointegrator.com tražilica autoservisa i automobilskih usluga donosi prednosti objema stranama: vozačima koji traže provjerenu radionicu i mehaničarima koji su otvoreni modernim komunikacijskim kanalima.

Ovaj sveobuhvatni alat omogućuje vam da u potpunosti iskoristite potencijal radionice i ostvarite izravan pristup.

  1. Budite vidljivi online

Kako klijent saznaje za kvalitetu vaših usluga? Ako ne iz preporuka prijatelja, vjerojatno iz internetskih tražilica i recenzija. Mjesto na kojem svoj autoservis možete predstaviti širokoj publici je platforma Motointegrator.com

Omogućuje vam postavljanje vrlo opsežne reklame vaše radionice. Osim osnovnih podataka o autoservisu (naziv, kontakt podaci, radno vrijeme), može prikazati i fotografije radionice, dostupne usluge i njihov cjenik, kao i svoje certifikate i diplome.

  1. Pokažite svoj cjenik

Jedna od stvari koja obeshrabruje vozače da ga koriste s uslugama radionice, postoji zabrinutost oko troškova popravka. Kupac se može bojati da si neće moći priuštiti određenu uslugu ili ne, bit će puno skuplji od konkurencije.

No, ne radi se o snižavanju cijena usluga i ponudi najatraktivnije ponude u okruženju! Bitno je da će klijent biti spreman na određeni trošak i bolje planirati svoje financije. Ako je vaša usluga skuplja od konkurencije, navedite značajke koje vas razlikuju od ostalih servisa.

  1. Obratite pažnju na slike

Fotografije mogu biti izvor saznanja o radionici. Oni bi trebali biti kvalitetni i pokazati radionicu s najbolje strane.

Ako imate veliku čekaonicu s udobnim kaučem na raspolaganju pritisnite – pokažite to. Ako u svojoj radionici svakodnevno koristite vrlo napredne uređaje - predstavite ih! Kupac, čak i ako nije stručnjak, bit će spremniji popraviti automobil u vašoj radionici ako na njega ostavi dobar prvi dojam.

Ako potencijalni kupac primijeti da vam drugi povjeravaju skupe limuzine ili SUV-ove krcate elektronikom, rado će se pridružiti ovoj skupini. To je zato što ga uvjeriš da znaš svoj posao.

  1. Dogovorite termine online

Velika prepreka za mnoge ljude je telefonsko zakazivanje termina. Ne sviđa se svima ovakav oblik kontakta, pogotovo odgovorite odmah ili se na prvi slobodni termini servisa prilično dugo čeka i a vlasniku je teško odmah potvrditi odgovara li mu određeni termin za dva tjedna.

Online dogovaranje termina velika je pogodnost. Ovu funkcionalnost omogućuje platforma Motointegrator.com. Ovakav način rezervacije već neko vrijeme dobro funkcionira u slučaju, primjerice, frizerskih salona.

Ništa vas ne sprječava da ovo provjereno rješenje koristite na svojoj web stranici.

  1. Pozicionirajte se lokalno

Ako niste specijalizirani za vrlo usko područje koje vozače potiče na nekoliko stotina kilometara, bolje je usredotočiti se na neposrednu blizinu.

Ne zaboravite izraditi profil servisa u Google kartama. Precizno označavanje radionice u Googleu olakšat će potencijalnim kupcima pronalazak radionice i dolazak do nje. Online profil autoservisa sadrži mnogo vrijednih podataka, kao što su adresa, web stranica, telefonski broj, e-mail adresa ili radno vrijeme servisa.

Ako vodite web stranicu ili fanpage na Facebooku, naglasite regiju u kojoj poslujete. Odlukom za plaćenu promociju na društvenim mrežama ili oglašavanjem u Google tražilici, također ne zaboravite geografski suziti promotivnu kampanju.

Vozači koji žele popraviti ili modificirati svoj automobil obično u tražilicu upisuju izraze s određenim gradom, npr. „Varaždin autoservis" ili "Šibenik servis klima uređaja".

  1. Dijelite znanje

Dobar način za reklamiranje autolimarije, studija detalja ili čak servisa klima uređaja je dijeljenje profesionalnog znanja

i savjete za upravljanje vozilom. Oni će pomoći vašim kupcima spriječiti ili otkloniti najsitnije nedostatke, a vama će osigurati nešto više - status stručnjaka. Prema pravilu reciprociteta, kupac će teži popravak automobila biti spremniji povjeriti vama nego anonimnoj osobi.

Oblici dijeljenja znanja mogu biti bilo koji - pod uvjetom da vam omogućuju da doprete do vaše ciljne skupine. Članci s vodičima ili videozapisi s uputama dobro će funkcionirati.

Povezani članci