Datum objave: 2019-06-28

Moto tour 2019 - osvrt

22. lipnja. 2019. Inter Cars Hrvatska bio je domaćin Moto tour 2019 eventa. Međunarodnog događaja u organizaciji Inter Cars grupacije.

Kao mjesto događaja, ove godine odabran je Camping Park Umag, najveći kamping park u Istri (uređen na površini preko 101 ha). Kamp u Istri bio je treće odredište ovogodišnjeg Moto toura, moto rute koja se protezala kroz pet zemalja, dugačka više od 900 km. Mjesto okrepe i zabave za sve Inter Cars motocikliste bio je Charlie's Beach Bar, smješten na samo nekoliko metara od prekrasne kamene plaže na jugoistočnom dijelu kampa.

Iako nam vrijeme ove godine nije sasvim išlo na ruku zbog dosadne kiše koja je bikere pratila dobrim dijelom putovanja, grupa najhrabrijih entuzijasta doputovala je skroz do Hrvatske, pa čak i Italije. Bez obzira na izvanredne uvjete i kišu, event je održan prema zamišljenom planu, tako da su svi oni koji su se željeli odmoriti i uživati imali potpunu slobodu u tome.

Svi gosti imali su priliku uživati u tradicionalnim istarskim delicijama, raznim narescima i prilozima, te maneštri i bogatom čobancu, iza čega je najbolje prijalo hladno pjenušavo pivo. Uz sve ove blagodati, gosti su mogli uživati i u glazbenim ritmovima klasika dobrog starog rocka i bluesa, koje je čitavu večer izvodio bend Schiki Dudu. S fenomenalno spretnim i brzim solažama gitara Lea Anđelkovića i Denisa Makina, stari je rock dobio sasvim novi zvuk, a time je atmosfera bila dodatno začinjena, tako da odlične zabave i dobrog provoda nije nimalo nedostajalo. Nakon večere, brojni su gosti bili raspoloženi pokazati svoje plesno umijeće na plesnom podiju. S obzirom na to da je brojne motocikliste ujutro čekao dug put do posljednjeg odredišta Moto Toura u Italiji, event je završio u nešto mirnijoj atmosferi uz prepričavanje avantura s putovanja i smijeh do kasnih večernjih sati.