Inter Cars d.o.o. je od 2005. hrvatska podružnica jednog od najvećih europskih distributera rezervnih dijelova, guma, akumulatora i ostale opreme za osobna i teretna vozila te motocikle. U svojoj ponudi također imamo alate i opremu za servisne radionice te dijelove za motocikle. Matična je tvrtka počela s radom 1990. godine u Poljskoj.
Datum objave: 2018-12-10
Gymkhana GRiD 2018 – izvještaj iz JAR-a
Križevčanin Marko Palijan je zajedno sa svojim spotterom i automehaničarom Markom Šafarom iz Koprivnice prošlog vikenda nastupio na svjetskom finalu natjecanja "Gymkhana GRiD", održanom u Johannesburgu u Južnoafričkoj Republici.
Autorska prava na fotografije s Gymkhana 2018 GRiD-a zadržava David Gardener iz Delta Pixelsa.
Gymkhana GRiD je relativno novo natjecanje. Najjednostavnije bi se moglo opisati kao mješavina rallyja, drifta, street race-a i vožnje spretnosti. Ove godine održano je tek njegovo 7. izdanje. No, i u tako kratkom vremenu uspjelo je steći veliku globalnu popularnost kojom se rijetko koji sport može pohvaliti. U prilog tome svakako ide i sam popis natjecatelja, svjetski poznatih automobilističkih aseva, bivših i sadašnjih svjetskih prvaka FIA WRC-a, FIA RX-a, Formule drift te drugih poznatih imena kao što su Petter Solberg, Johan Kristoffersson, Oliver Bennet, Ken Block, Luke Woodham, Daigo Saito i mnogi drugi.
Samim plasmanom na natjecanje, Marko je u kategoriji vozača automobila na zadnji pogon imao težak posao jer je konkurencija ove godine bila izuzetno velika. Nastupom u konkurenciji od 24 vozača koji su se kvalificirali na svjetsko finale, Marko je u kvalifikacijama na samom natjecanju izborio 8. mjesto i osigurao nastup u Top 16 vozača finalnoga dana. Na natjecanju, u konkurenciji 16 najvećih imena svjetskog automobilizma Markov je pohod prema vrhu završio u TOP 16 vozača, izgubivši za 1,3 sekunde od domaćeg vozača Christopfera Longa u iznimno snažnoj Toyoti Supri od 580 KS, što je za 300 KS više od Nissana 350Z kojeg je vozio Marko, što je ujedno bio i presudni faktor.
Četvrta je ovo godina kako Marko potvrđuje svoje mjesto među svjetskom kremom ovog automobilističkog sporta, osvojivši prethodnih godina dvaput četvrto mjesto i jednom deveto. Činjenica je i da je odlazak u daleku Južnu Afriku, gdje se natjecanje održavalo posljednje dvije godine, ipak utjecalo na rezultat koji je, istini za volju, mogao biti bolji. I bio bi zasigurno bolji da se moglo nastupiti s Markovom Toyotom ili dobro poznatim BMW-om. Nažalost, zbog vrlo visokih troškova slanja automobila za Johannesburg, Marko je bio primoran unajmiti automobil za utrku, a pripremiti automobil za utrku u nepunih tjedan dana i odvoziti s njim dovoljan broj trening-vožnji, zasigurno nije isto kao i voziti svoj automobil koji "se poznaje u dušu". Ruku na srce, niti volan koji se nalazi na desnoj strani vozila nije od pomoći.
Samim time je Markov uspjeh još i veći od onog na papiru, jer je već u kvalifikacijama iza sebe ostavio mnogo zvučnija imena iz mnogo bogatijih team-ova. Nažalost, tijekom same utrke je falilo malo sportske sreće za daljnji ulazak u četvrtfinale i ostvarenje još boljeg rezultata.