Inter Cars d.o.o. je od 2005. hrvatska podružnica jednog od najvećih europskih distributera rezervnih dijelova, guma, akumulatora i ostale opreme za osobna i teretna vozila te motocikle. U svojoj ponudi također imamo alate i opremu za servisne radionice te dijelove za motocikle. Matična je tvrtka počela s radom 1990. godine u Poljskoj.
Datum objave: 2019-07-22
Spidermartin - prvi dio sezone 2019.
Ove godine Martinova ekipa se fokusirala na natjecanje IDM (Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft), koje je stepenica više prema Svjetskom prvenstvu. „Osim na utrkama IDM-a, nastupili smo i na dvije utrke Alpe Adrie, natjecanju na kojem sam osvojio titulu prvaka u 2017. i 2018. godini, kako bi se što bolje i kvalitetnije pripremili za sezonu“, izjavio je Martin.
Rezultati dosadašnjeg dijela sezone su sljedeći:
Alpe Adria Slovakiaring (26.4. -28.4.)
Prva utrka ove sezone vožena je u Slovačkoj na stazi SlovakiaRing nedaleko Bratislave. Ovo je također bila i prva utrka s novi brandom motocikla, Yamahom. Unatoč malim tehničkim problemima koji su uzrokovali pad u prvoj utrci vikend Martin je utrku zaključio pobjedom priredivši neizvjesnu borbu do posljednjeg zavoja, na oduševljenje svih prisutnih.
REZULTAT: kvalifikacije - 5. mj.
- utrka - pad
- utrka - 1. mj.
IDM LausitzRing (17.5. -19.5.)
Početak IDM sezone održan je na stazi LausitzRing, prepoznatljivoj moto Areni u istočnoj Njemačkoj. Staza koja nije jedna od Martinovih omiljenih. Unatoč tome, vikend je prošao u pozitivnom tonu. Tijekom cijelog vikenda Martinov tim je imao poteškoće s pronalaženjem pravih postavki s obzirom da im je Yamaha još uvijek bila nepoznanica. Konkurencija je veoma jaka, što govori činjenica da se u razmaku od samo jedne sekunde nalazilo čak deset vozača, pa je Martin sa 4. startnim mjestom u kvalifikacijama bio i više nego zadovoljan. Zbog već spomenutih poteškoća u pronalaženju postavki, Martin je pao u prvoj utrci, međutim, uspio se vratiti u utrku i završiti na 12. poziciji. Drugu utrku je uspio poboljšati vozno stanje motocikla što mu je omogućilo da ostvari 4. mj. Imao je namjeru napasti vozača ispred i uzeti podijum, no utrka je prekinuta dva kruga prije kraja zbog pada suparničkog motociklista. Sve u svemu, možemo reći kako se radi o uspješnom vikendu.
REZULTAT: kvalifikacije - 4. mj.
- utrka - pad
- utrka - 4. mj.
Alpe Adria Assen (31.5.-2.6.)
Utrka Alpe Adrie u Assenu Martinu je poslužila kao prilika za odličan trening s obzirom da na Assenu vozi i IDM početkom 9. mjeseca. S obzirom na to da je odlučio da neće voziti čitavu sezonu Alpe Adrie kako bi se što bolje i kvalitetnije usredotočili na IDM, ovaj vikend je odrađen nešto ležernije. „Na kvalifikacijama sam se osjećao odlično i imao sam brzinu, no došlo je do kontakta s drugim vozačem prilikom čega je on pao, a Martin je kažnjen startanjem sa zadnje, 35. pozicije. Usprkos tome, u prvoj je utrci uspio prestići 32 vozača i dogurati do postolja. U drugoj utrci je pak startao iz prvog reda jer se za start druge utrke uzimaju vremena iz prve pa je imao nešto ravnopravniju poziciju u borbi za pobjedu. Krenuo je odlično, no nakon 4 kruga, dok je bio u borbi za vodstvo, elektronika na njegovom motociklu je počela stvarati probleme, a dva kruga nakon toga morao je odustati od utrke jer se motocikl gasio u vožnji“, izjavio je Martin.
REZULTAT: kvalifikacije - 35. mj. (penalizacija)
- utrka - 3. mj.
- utrka - odustajanje radi kvara
IDM Oschersleben (6.6. - 9. 6.)
Na Oscherslebenu je Martin, što se rezultata tiče imao odličan, a u stvarnosti užasan vikend. Na slobodnim treninzima i kvalifikacijama je sve prošlo izuzetno. Martin je imao 3. poziciju do samog kraja, međutim, u posljednjim sekundama kvalifikacija pao je na 4. mjesto. Pravi problemi su počeli na zagrijavanju. Staza je bila vlažna i hladna te su vozači doslovno padali kao „kruške“. Martin je naletio na mali dio mokre staze koji nije vidio i nažalost, pao. Dok je klizao, tijelom je udario u motocikl vozača koji je pao prije njega i slomio dva rebra. Kao istinski motociklist, više ga je boljelo to što je razbio motocikl, nego napuknuta rebra. No, Martin nikad ne odustaje. Samo nekoliko sati nakon toga, uzeo je svoj prvi podijum u IDM-u. Drugo mjesto bilo je i više nego što je očekivao te je s njime bio izuzetno zadovoljan, ali nažalost, tu je utrku zasjenila tregedija. Drugi vozač je pao ispred njega i od posljedica pada nekoliko sati nakon toga preminuo u bolnici. „Stravičan osjećaj je izgubiti kolegu i konkurenta na stazi“, jasan je bio Martin. Izgleda da sreća nažalost nije bila na njegovoj strani tog vikenda. U drugoj utrci, dok se borio za još jedan podij, nekoliko krugova prije kraja drugi ga je vozač udario straga i tako pokupio njega i još jednog vozača. Pad je bio toliko jak da su zbog njega prekinuli utrku. To je Martinu u neku ruku i odgovaralo jer se za završni poredak uzimao plasman od kruga prije pa je utrku završio na 5. poziciji. No, ono što nikako nije bilo dobro je da je svoj trkaći motocikl nakon tog pada mogao doslovno baciti u smeće. Ništa ne njemu izuzev mašine nije ostalo netaknuto. Izuzetno veliki financijski problem za Martinov tim, ali i vremenski, jer je imao svega desetak dana do sljedeće utrke u Zolderu.
REZULTAT: kvalifikacije - 4. mj.
- utrka - 2. mj.
- utrka - 5. mj.
IDM Zolder (21.-23.6.)
Belgijski Zolder je posljednja utrka na kojoj je Martin nastupio do sada. Staza koja je jedna od njegovih omiljenijih. Unatoč svim problemima, imao je dobar osjećaj tog vikenda. Ne zaboravimo da su mu rebra još uvijek bila slomljena, a doktorska preporuka za odmor bila je 8 tjedana. Martin je uzeo samo 8 dana predaha. To je nažalost uzelo maha, kada je u prvim kvalifikacijama osjetio pomak u prsima, što je rezultiralo velikom dozom boli koja je bila na granici izdržljivosti u vožnji. Zamolio je dečke u timu da ga zalijepe trakom kako bi se rebra što manje pomicala. Zbog toga je na kvalifikacijama imao nešto lošiju 7. poziciju. Međutim, kao što smo i ranije mogli zaključiti, Martin ne odustaje tako lako. Želio je potvrditi da definitivno ima potencijala za pobjedu u IDM-u. Cijelu se utrku morao boriti da se „iskopa“ sa 7. pozicije do vodeće grupe, što je na kraju i uspio, ali možda jedan krug prekasno. U posljednjem zavoju zadnjeg kruga, napao je i zauzeo 3. poziciju, ali je manevar bio toliko riskantan da je jedva ostao na motoru prilikom čega je izgubio tu poziciju. Morao se zadovoljiti 4. mjestom, što je s obzirom na okolnosti bilo i više nego odlično. Druga utrka je otkazana zbog toga što su motocikli prije njih prolili ulje po stazi, pa uvjeti za vožnju nisu bili sigurni.
REZULTAT: kvalifikacije - 7.mj.
- utrka - 4. mj.
- utrka - nije vožena