Datum objave: 2018-09-14

Martin Vugrinec - rezime dosadašnjeg dijela sezone 2018.

U ovu sezonu smo ušli veoma ambiciozno sa željom da vozimo dva najjača prvenstva u ovom dijelu Europe, a to su Alpe Adria te IDM (Međunarodno njemačko prvenstvo). Cilj za Alpe Adriju je bio ponovno osvajanje titule, ove godine u klasi 600 Supersport, dok mi je za IDM prioritet bio „snimiti“ sve staze i konkurente te se što bolje pripremiti za sljedeću sezonu.

DSC_2630.jpg
DSC_2476.jpg
DSC_3407.JPG
DSC_6739.JPG
DSC_4432.jpg
DSC_0759.jpg
DSC_0575.jpg

Prvi vikend u Oscherslebenu (IDM) prošao je bolje nego što je bilo tko, računajući i mene, očekivao. Pozicija broj 7 u prvoj te 4. mjesto u drugoj utrci, svakako su bili rezultati vrijedni zapažanja. Nakon Oscherslebena uslijedila je prva utrka Alpe Adrije na Slovakiaringu. Nažalost, tu su počeli manji problemi. Uslijed pada na kvalifikacijskom treningu slomio sam meniskus u desnom koljenu. Unatoč bolovima uspio sam se kvalificirati kao drugi. Prvu trku sam završio na 1. mjestu, prolazom u zadnjem zavoju. U nedjeljnoj, drugoj utrci, morao sam se zadovoljiti drugim mjestom nakon što sam jedva ostao na motoru 4 kruga prije kraja utrke. Sa Slovakiaringa smo krenuli put Poznanja (Poljska) na drugi trkaći vikend Alpe Adrije. Tamo sam imao vikend iz snova ostvarivši prvo startno mjesto te pobjede u obje utrke. Treća Alpe Adria odvijala se u Mađarskoj, na stazi Pannoniaring. Ni tamo me sreća nije mazila. Na prvom slobodnom treningu prošao sam preko nečistoće na stazi, pao i slomio prst, ogulio ga do kosti te ostao bez nokta. Iako je u pitanju samo prst, bolovi zbog oguljenog mesa nisu mi dozvoljavali da vozim svojim punim maksimumom. Treća startna pozicija te 2. mjesto u obje utrke.

Došlo je vrijeme i za nastavak IDM-a. Sljedeća stanica bila je Zolder (Belgija). Zbog nešto slabije konkurentnog motocikla te nepoznavanja staze mi je teže ostvariti jedan brzi krug tako da sam bio i više nego zadovoljan startom s 8. pozicije. Nažalost, u prvoj utrci, moj tim i ja napravili smo tehničku grešku (nismo nalijepili obvezne naljepnice na gume) zbog čega sam morao startati iz bokseva, a tu su moje šanse za dobru poziciju pale u vodu. U drugoj utrci borio sam se za postolje (u grupi od 3. do 6. mjesta, dakle 4 vozača) zbog već spomenutog manjka snage na motociklu morao sam riskirati više nego što bih trebao kako bih uspio proći druge vozače. Naravno, uz takvu vožnju rizik od pada je izuzetno visok pa sam izbjegavajući sudar s drugim vozačem završio u šljunku.

Bilo je vrijeme za nastavak Alpe Adria turneje. Ovog puta na domaćem terenu, na automotodromu Grobnik. Kako je sezona odmicala, a kilometri se nizali, postalo je jasno da imamo ozbiljan problem s motociklom. Naime, snaga je padala iz utrke u utrku, dok su me na ravnici drugi vozači obilazili kao da ne vozimo motocikle iste kubikaže. Dao sam sve od sebe kako bih domaćim navijačima poklonio pobjedu te im priredio utrku za gristi nokte. Izašao sam na cilj s 10 metara prednosti, ali tu je do izražaja došla razlika u snazi kada sam izgubio 1. mjesto neposredno prije cilja.

Poslije Grobnika otišli smo na sljedeću utrku IDM-a, u Lausitzring, gdje ponovo nije sve išlo po planu. Jaka njemačka kiša te neravnine na stazi rezultirale su masovnim padanjem. 3/4 moje klase je palo na treninzima, a među njima sam bio i ja. Iako to tada nisam znao, slomio sam kost u zglobu lijeve ruke. U tom stanju odvozio sam najbolje kvalifikacije ove sezone u IDM-u (6. pozicija), ali navečer je ruka počela boljeti te su me doktori nakon pregleda proglasili nespremnim za voziti daljnje utrke.

Posljednja utrka na kojoj sam se natjecao bila je ona na Red Bull Ringu (Alpe Adria). S obzirom na to da je prošlo tek 6 dana od loma ruke bio sam i više nego iznenađen ostvarivši pole position (prvo startno mjesto). Kiša u subotnjoj te polukišno vrijeme u nedjeljnoj utrci poremetili su mi planove. Odlučio sam da bi bilo previše riskantno ugrožavati ruku i bodove u takvim uvjetima te je za mene najbolja opcija bila sačuvati 2. mjesto.

Za sada sam vodeći u prvenstvu Alpe Adria. Iako je sezona bila puna uspona i padova osjećam da mogu pružiti odličan performans i boriti se za naslov prvaka. Na rasporedu su nam još: utrka u Hockenkeimringu (zadnja utrka IDM-a) te finale sezone Alpe Adrije u Oscherslebenu gdje će se odlučivati o prvaku.
Dat ću sve od sebe da sve moje sponzore, pa tako i Inter Cars učinim ponosnima.

Martin Vugrinec - SpiderMartin