Datum objave: 2023-01-10

Manje je više: Nova Conti ambalaža štiti okoliš i bori se protiv klimatskih promjena

Želite li povećati učinkovitost radionica i u isto vrijeme pomoći u borbi protiv klimatskih promjena? Novo pakiranje za Conti kompleta zupčastog remena s vodenom pumpom to omogućuje.

Uskoro ćete imati mnogo više mjesta na svojim policama, jer Conti kompleti zupčastog remena s pumpom za vodu sadrže 70% manje pakiranja. Sve to zahvaljujući potpuno novom konceptu pakiranja: Prethodno su pojedinačne komponente ovih setova (pojas, vodena pumpa, zatezne remenice, itd.) bile pakirane u zasebne kutije, koje su zatim zajedno stavljane u veliku vanjsku kutiju. Ubuduće će posebno presavijeni kartonski umetak štititi sve komponente i držati ih na sigurnom mjestu unutar kutije bez potrebe za pojedinačnim pakiranjem. A to ima niz prednosti…

Koristi manje prostora, čini više za klimu

Novi koncept pakiranja otprilike prepolovljuje količinu kartona potrebnog za izradu kutija, čime se značajno smanjuju emisije ugljika. Također štedimo CO2 na transportnoj strani: oko 70% više kompleta će u budućnosti stati na paletu, što znači da će za distribuciju biti potrebno 98 putovanja kamionom godišnje. Sve to dovodi do 390 metričkih tona CO2 manje – svake godine.

Manje otpada, više sigurnosti

Mehaničari radionice će cijeniti manje kutije koje zatrpavaju radno mjesto – što znači urednije i sigurnije radno okruženje. Također će biti puno manje kartonskog otpada za odlaganje. Štoviše, kutija je izrađena od recikliranog materijala i sama se u potpunosti može reciklirati, što također pomaže okolišu i naporima da se uspore klimatske promjene.

Manje CO2, više zadovoljnih kupaca

Najbolji savjet: recite svojim kupcima o klimatskim prednostima proizvoda koje prodajete ili instalirate. Sigurno će biti impresionirani jer, prema potrošačkom barometru koji vodi konzultantska tvrtka KPMG, održivost je važan ili vrlo važan faktor za 86% potrošača prilikom kupnje. A ovaj udio raste na 96% za recikliranje. Ovaj trend se ne odnosi samo na tipične potrošačke proizvode kao što su odjeća ili elektronika, već i na automobilskom naknadnom tržištu: gotovo dvije trećine (64%) kupaca radionica također je spremno platiti više za održive proizvode, prema presječnoj anketi provedenoj od strane media control GmbH.