Datum objave: 2022-03-28

Novi dizajn pakiranja za SKF Vehicle Aftermarket

SKF predstavlja novi dizajn pakiranja za Vehicle Aftermarket. Novi dizajn stavlja u prvi plan karakterističnu SKF plavu boju, a također uključuje čišći i direktniji izgled. Nova prepoznatljiva linija odražava posvećenost Brenda...

SKF predstavlja novi dizajn pakiranja za Vehicle Aftermarket. Novi dizajn stavlja u prvi plan karakterističnu SKF plavu boju, a također uključuje čišći i direktniji izgled. Nova prepoznatljiva linija odražava posvećenost Brenda, kako bi naši potrošači lakše prepoznali pakiranje. Konstantno radimo na tome da finalni proizvod savršeno odgovara klijentima, uvijek ih stavljamo u centar onoga što radimo i vjerujemo da je svaka karika u proizvodnom lancu važna.

Kao dio pristupa usredotočenog na korisnika koji je koristio SKF, novi dizajn je uzeo u obzir povratne informacije dobivene iz ankete obavljene sa SKF kupcima širom svijeta. Novi dizajn sadrži „Quick Response“ (QR) kod, koji kupcima omogućuje direktan pristup SKF web lokaciji Vehicle Aftermarket, gdje mogu provjeriti je li proizvod odgovara njihovom vozilu, pristupiti cijelom asortimanu proizvoda i zatražiti tehničku podršku.

Do 2050. godine, SKF-ov lanac opskrbe, od materijala do isporuke proizvoda, bit će “Net Zero”. U skladu sa SKF-ovom posvećenošću održivosti, prijelaz u dizajnu pakiranja izvršavat će se postepeno, tako da će nova pakiranja pristizati zajedno sa sadašnjim tokom narednih nekoliko mjeseci. Novi dizajn bit će dostupan od ožujka 2022. i postepeno će mijenjati trenutnu verziju.

„SKF je nedavno pokrenuo novu strategiju sa posebnim fokusom na Vehicle Aftermarket i većim utjecajem na put održivosti automobila. Težimo još bližem povezivanju sa našim krajnjim korisnicima, slušajući njihove potrebe i fokusirajući se na njihovu sve veću vjernost. Novo pakiranje je sjajan odraz našeg angažmana i posvećenosti njima.“ Philipp Herlein, Head of Global Automotive Aftermarket u SKF-u Brend SKF je jedno od najvažnijih SKF-ovih dobara. Zbog toga je od ključne važnosti da naši proizvodi imaju dosljedan dizajn ambalaže, kvalitetu i performanse. Novi izgled bi mogao izazvati pitanja u svezi s krivotvorenim proizvodima. Svjesni smo da nedostatak svijesti o kvaliteti i porijeklu proizvoda može biti ozbiljna prijetnja za vozila i poslovanje naših kupaca. Najbolji način da se zaštiti autentičnost je kupovina putem autoriziranih SKF kanala, kao što su ovlašteni SKF distributeri, SKF e-prodavaonice ili SKF online prodavaonice na online tržištu. Ipak, ako potrošači posumnjaju da je proizvod sa SKF oznakom krivotvoren, isti mogu provjeriti putem aplikacije SKF Authenticate, koja je javno dostupna. Naši stručnjaci u svakom trenutku mogu pomoći utvrditi jesu li kupljeni SKF proizvodi originalni.