Datum objave: 2019-07-01

Palijan uspješan i u Buzetu!

22. lipnja, u Buzetu je u sklopu "Signum Max formula driver – Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar" prvenstva, dan prije održavanja jedne od najpopularnijih auto utrka u regiji na najpoznatijoj hrvatskoj brdskoj stazi, u organizaciji AK Buzet autosport, po prvi puta u hrvatskoj održano natjecanje Gymkhana.

t2XIN3JQ.jpeg
VxP70XqQ.jpeg
t2XIN3JQ.jpeg
w3DvKK7Q.jpeg
cYknzXng.jpeg
53Vrk9zQ.jpeg
nIgrdtqA.jpeg
p6Wq0HFQ.jpeg

Točnije, zbog nedostatka lokacije s dovoljnim brojem kvadrata, službeni naziv glasio je "Mini Gymkhana", a održala se u dvije kategorije, onoj za vozila sa zadnjim pogonom i vozila sa prednjim pogonom.

Prva hrvatska Gymkhana, naravno, nije mogla proći bez nastupa Križevčanina Marka "Croatian crusher" Palijana, koji osim višestrukog naslova prvaka hrvatske u OSV vožnjama, protekle četiri godine nastupa na svjestkom finalu Gymkhana grid uz odlične rezultate (dva četvrta mjesta te dva puta u top 16 vozača iz cijelog svijeta) te je nastupom u Buzetu, publici najavio i svoj peti nastup zaredom na svjetskom finalu, 07. rujna ove godine, u poljskoj Varšavi.

Palijan je u Buzetu nastupio u svojoj Toyoti AE86, te iako je konkurencija pružila odlične vožnje i potencijal za nastupe na europskim natjecanjima, Marko, kao što je bilo i za očekivati nije izgubio niti jednu vožnju i tako je postao ukupni pobjednik buzetske Mini Gymkhane.
Ukupni pobjednik, jer osim pobjede u finalu kategorije vozila sa zadnjim pogonom, vozilo se i superfinale između pobjednika obiju kategorija, zadnji pogon protiv prednjeg pogona.

Uz Palijana, Mini Gymkhanu je vozio i njegov spotter i mehaničar Koprivničanac Marko Šafar sa svojim BMW-om E30 M3 replica koji nažalost nije prošao prvi krug natjecanja, što je u jednu ruku i očekivano. Naime, Šafarov BMW je automobil kojeg Palijan vozi na svjetskom finalu te je u fazi priprema za Poljsku. Na automobilu se balazi novi prijenos i mjenjačka kutija, pa osim što je omjer prijenosa na automobilu podešen za bržu i dužu stazu, ovo natjecanje i show vožnja koju je Šafar odradio na stazi u Buzetu poslužili su kao testiranje koje je pokazalo svoje prednosti i mane prije puta u Varšavu.

S obzirom na to da je ovo bio prvi put da se kod nas organiziralo ovo natjecanje i da su staze bile manjih gabarita nego što je to uobičajeno, odaziv vozača na utrku bio je i više nego dobar.

Kiša koja je počela padati za vrijeme finala i superfinala pokvarila je vrijeme, ali ne i odličnu atmosferu koju su nam priredili brojni posjetitelji, vozači i organizatori.