Datum objave: 2019-07-11

Calsonic Kansei i Magneti Marelli kreću zajedno!

Calsonic Kansei i Magneti Marelli ujedinjuju se pod jednim svjetski poznatim brendom naziva MARELLI, kao dio kombinirane strategije tvrtki za što bolju konkurentnost na tržištu.

marelli_novilogo.jpg

Vodeći dobavljači autodijelova Calsonic Kansei i Magneti Marelli s oduševljenjem najavljuju da će se tvrtka ujediniti pod jednim svjetski poznatim brendom naziva MARELLI. Potez ujedinjenja pod jednim, zajedničkim nazivom važan je korak u integraciji dviju tvrtki i što boljem pozicioniranju tvrtke MARELLI, kako bi bila što konkurentnija na globalnoj ljestvici.

MARELLI djeluje u 170 postrojenja i centara za istraživanje i razvoj širom Europe, Sjeverne Amerike, Južne Amerike i Azije. Kao MARELLI, jedinstvena tvrtka još je bolje pozicionirana kako bi služila kupcima diljem svijeta, izgradnjom i diversifikacijom svojeg pothvata. Pod jednim, zajedničkim nazivom, tvrtka će još bolje iskoristiti svoje jedinstvene sposobnosti da potiče konkurentnost na inovacije, na kojima je Magneti Marelli izgradio svoju reputaciju, a „Monozukuri“ – izvrsnost u proizvodima, procesima i kvaliteti po kojoj je tvrtka Calsonic Kansei poznata.

Beda Bolzenius, izvršni direktor tvrtke MARELLI je izjavio: „Ovo je ključno vrijeme u razvoju naše tvrtke. Novi brend je izgrađen na ideji „činimo zajednički napredak“, koji reflektira naš fokus na pomaganje našim kupcima da se pouzdano kreću i uspijevaju u dosad neviđeno promjenjivoj industriji. Naš cilj je izgraditi izuzetno jako nasljeđe koje svaka tvrtka posjeduje, kako bi postala što poznatija, te da stvorimo vodećeg svjetskog dobavljača dijelova, na kojeg naši ljudi i kupci mogu biti ponosni. Stvaranje jednog brenda koji je poznat širom svijeta, važan je korak u u udruživanju naših resursa i pojačavanju našeg globalnog utjecaja.  

„MARELLI smo odabrali nakon brojnih analiza. Iako je Calsonic Kansei dominanto prisutan u Aziji i Japanu, kada smo gledali ukupnu vrijednost brenda i svjest o njemu kod kupaca širom svijeta, „Magneti Marelli“ brend je rasprostranjeniji. Važno je zadržati postojeću tržišnu vrijednost brenda koja proizlazi od tvrtke Magneti Marelli, no to je potrebno učiniti na način koji je svjež, prepoznatljiv za globalne kupce, predstavlja jednaku kvalitetu i inovativnost po kojima smo poznati, kao i stvaranje osjećaja jedinstva kroz zajedničko ime s novom slikom.“

„Za naših 62,000 zaposlenika, ujedinjenje pod imenom MARELLI ujedinjuje ih sve u jedan tim, s jednim zajedničkim identitetom, i dovodi nas korak bliže u stvaranju vodećeg „igrača“ na tržištu, što će  generirati najbolje mogućnosti za karijeru naših ljudi na dulji period.“

„Naš priopritet je sada da osiguramo operativni kontinuitet za dobrobit svih naših kupaca i da uvjerimo sve dioničare da osjete dio tranzicije, kako bi mogli povećati mogućnosti koje će nastati kao rezultat ovih promjena.“

Novi naziv brenda i logo će se pojaviti na službenim materijalima i kanalima u dogledno vrijeme. Današnje otkriće snažno signalizira dolazak novog globalnog lidera i pozicionira tvrtku na odličan položaj  za daljnji rast na svim svjetskim tržištima.

MARELLI logo

Novi logo odaje počast dugoj povijesti inovacija i izvrsnosti u proizvodnji koji su donijeli uspjeh tvrtci i njezinim kupcima, inkorporirajući objedinjene boje Calson Kanseija (svjetloplava) i Magneti Marelli (tamnoplava). Logo se sastoji od dvaju geometrijskih oblika koji simbooliziraju preciznost u inženjeringu i tehničkim rješenjima. Osim toga, dva oblika su dvije strelice usmjerene prema gore, što simbolizira napredak i budućnost, a njihovo sjedinjenje označava kombinaciju dviju snažnih tvrtki koje dolaze kao zajednički partneri u suradničkome duhu.

O MARELLIJU

MARELLI je progresivan, otvoreni i istinski globalni partner koji inspirira da idete dalje. Marelli spaja dvije uspješne globalne automobilska proizvođača iz Italije i Japana s vodećom svjetskom reputacijom za inovativnost i stručnost u proizvodnji (Monozukuri). MARELLI djeluje u više od 170 postrojenja i cantara za istraživanje i razvoj širom Europe, Japana, obaju Amerika, Aziji te ima operativna sjedišta u Saitami, u Japanu te Corbetti, u Italiji.